19 Mart 2013 Salı

sabah sarkisi seysi

Bu da bu sabahin sarkisi olsun.
Salak almanyada telif haklari bokundan dinleyemeyenler icin de suradan gelsin.
Sabah trafiginde dinlenen radyo programi kivamina da geldik ya, tamamdir.
Saat 9:15, daha dus alicaz da laba gidecegiz de ohooo. napayim, nasil olsa aksam 9:15e kadar oradayim, almanca kursu sagolsun. 12 saat orada kalmak da epey yorucu ve depresif olabiliyor.
Hahaha, ekseni acayim dedim (sabahtan beri dinliyordum da ara vermistim), comfortably numb caliyor su anda. Eksen sen bana ne anlatmaya calisiyorsun?
Dün almanca dersinde izedigimiz alman filmlerini konusurken The Edukators dedim, hoca anlamadi tabii. Ben bakayim dedim, eve gelince baktim, ulan ben bunun almancasini niye ve nasil aklimda tutayim ki oldum-gerci turkcesi basligi sahaneydi- kanli duvar. Hatirladigim kadariyla epey dalga gecmistik. Neyse, hatirladigim kadariyla güzel ve ilginc bir filmdi, bilenler bilmeyenlere...
Ayni yönetmenin diger filmlerini hic duymamisim ve en azindan birinin imdb puani 7nin üstünde. hmms. ingilizce altyazili bulsak da izlesek.
imdblerde kaybolup hmm, izlenebilirmis dedigim bir sürü alman filmi buldum, aferin bana.
hava günesli, soguk ve rüzgarli. En azindan günes var, o da bir seydir.
Bir de etrafimdaki ergen insanlar azalarak bitse ya, olma mi?

Hiç yorum yok: