11 Mart 2013 Pazartesi

Paul (film)

Dün Paul'u izledim. imdb linki söyle
Güzel ve eglenceli bir filmdi bence. Zaten Simon Pegg ile Nick Frost oynuyor (bilmeyenler icin not: Shaun of the Dead'de oynayan ikili). Oynamakla da kalmayip senaryoyu falan da yazmislar her zamanki gibi, neyse.
Komik ve macerali uzayli(alien) filmi olarka siniflandirilabilir kendisi.
Bir de uzun zamandan beri ilk kez ayni gün icinde ve uyuyakalmadan bir film bitirdim, aferin bana.
Bu arada google bugün Douglas Adams anisina bir doodle yapmis ki, tadindan yenmiyor. bilenler bilmeyenlere...
Bugün facebooklarda kaybolmusken, ben master yaparken ayni bölümde doktora yapan bir hatuna rastladim. Kendisi doktorayi bitirmis, muglaya tasinmis ve orada cocuk büyütüyor anladigim kadariyla. Bazen diyorum ya acaba hayati cok mu ciddiye aliyorum diye, yani iste burada yok hava bok gibi yok bilmemne soyleniyorum ya hep, düsünüyorum, baska hayatlarin mümkün lduguna kendimi nasil ikna etmeli de nasil hep hatirlatmali kendime bunu?
Neyse ben gideyim, daha dus alacagim da laba gidecegim ohooo.

Hiç yorum yok: