26 Mayıs 2013 Pazar

yine iki film birden

Bleda Istanbul'da. Gittigi gün evi temizledim, bulasiklari falan yikadim ve ertesi gün de spora basladim :) Ev cok düzenli temiz, birikmis camasirlari yikiyorum paso, düzenli olarak yemek yapiyorum ve spor yapiyorum (bugün üsendim ama haftada 1 gün off gün, onu bugün kullanmis olurum).  Farkli vegan kozmetik markalari kesfettim dün. o güzeldi misal. Makaleye abandim, sanirim bu hafta ilk taslagi bitirecegim.  Courserada bir kac ders aldim, onlarla ilgilenmem gerek, bak yine haftasonu yetmedi :)
Arada kitap okuyor ve film izliyorum.
Gecen persembe günü Warm Bodies izledim.  Internetlere düstügünü H.dan ögrendim gecenlerde, ben de firsat bu firsattir diye izledim. Izlerken acaba Bleda da izlemek ister miydi diye sucluluk duydum ama sonradan ilgilenmedigini farekdince icim rahatladi :) Zombi filmlerine olan istahimla izledigim bu filmi begendim, degisik bir bakis acisiydi, bir zombinin bir insani saldiridan kurtararak ona asik olmasini eglenceli bir sekilde anlatiyor. Bir de zombinin icsesinden dinliyoruz olaylari, bence filmin olayi oydu. Eglenceli ve alayci bir ic sesti kendisi.
Spoiler vermeyelim, ama izlemeye deger bir film bence.
Bugün de yine eski olsun bizim olsun romantik komedi olsun tadina sardim, As good as it gets (Benden bu kadar) izledim. Evet bu filmi izlememistim :) Filmi izlemeyen bir tek kisi falan oldugumdan hakkinda pek de bir sey yazasim yok ama ben iyi vakit gecirdim. Zaten 90li yillarin romantik komedilerini seviyorum, ergenken kuzenimle her haftasonu sinemaya gittigimizden olabilir tabii bu.
Simdi bir makale okusam cok güzel olabilir ama saat de 11 oldu, kitap okuyup uyusam daha mantikli. Haftasonu calisayim diyordum ve calismadim diye sucluluk hissediyorum, hemen her haftasonu olan bir sey bu gerci.
Disarisi soguk ve ben kalorifer acip yatiyorum, yani böyle Türkiye 30 derece falan ve insanlar denize gidiyor ya, o acidan dedim. Kiymetini bilin lan. Gerci cok calismam gerektiginde havanin soguk olmasi pek koymuyor. Ben nasilsa boktan ofise tikili kalacagim diye düsünüyorum, Bir de su makalenin taslagini bitirebilirsem, o Adobe Illustrator ile olan maceram beni cildirtmazsa falan, yazayapacagim deneylerin hazirligini yapabilirim. Bir yazda 3 deney biter mi? biterse de benim tez de biter (umarim) :)

Hiç yorum yok: