9 Mayıs 2013 Perşembe

bu kafa deadline kafasi

Bugün senelik sfn deadline imiz geldi, neyse ki bu sefer, bugün almanyada resmi tatil oldugundan deadline panigini erken yasadik ve dün abstract imizi bitirip submit ettik, aman da ne hos oldu, aman da bir yandan gitti paraciklar :)
Neyse güzel yanindan bakarsak, ufukta California yollari gözüktü bize, kasimda california baskadir demek istiyorum.
Bütün yaz essekler gibi calismam gerrkiyor, daha da önemlisi sanirim kasima kadar iki paperi da hazir etmem gerekiyor. Haziranda su anda almakta oldugum dersin disinda kisa süreli (2-4 günlük) 3 ders daha aldim, iyi mi ettim bilmiyorum. bir de scannerimizin tamiri haziran ortasina yetisecekmis, benim süpervizör ondan sonra scannerda yasamam gerektigini düsünüyor sanirim (deneyleri yapip bitirmeliyiz modunda), bunlari yaparken bir sonraki deneyimin pilot calismasini da bitirmeyi planliyorum, hadi bakalim.
havalar da guzellesti buralarda, deadline da gecti, ve bugün tatil olmasina ragmen evde kendi istegim ve  rizamla actim datalarimi normalize etmeye karar verdim, doktora gercekten sevmedikce yapilmak icin uygun degil, akil kari degil, falan. Zaten tüm dünyada science pek de para kazandirmiyor, dünyanin hemen her yerinde gecici bursiyer pozisyonlariyla sömürülüyorsunuz, alaniniz ne olursa olsun.
Hayat herkese zor azizim.

Hiç yorum yok: