26 Mayıs 2013 Pazar

yine cok oldu yazmayali, tembellik de bir yere kadar. Ya da bir film bahsetmesi: Wargames

ay ne uzun oldu yine yazmayali, pek cok da sey birikti yazacak. Ne zamandir girip yazacagim diyorum da üseniyorum, isim cikiyor, unutuyorum vs.
Haftasonlari film izleme ve izlediklerimizi buraya not alma trendimiz devam:  13 Mayis pazar sabahi bir pazar sabahi sinemasi edasinda wargames izledim.  Hatta o kadar üsengec bir pazar sabahi modundaydim ki, kendisini Türkce dublajla izledim, evet yaptim bunu. Valla cocuklugumdaki pazar sabahlarini hatirlatti bana, zaten filmin sunduklari da bir pazar sabahi keyfi sinemasindan öte degil bence, isabetli oldu. Yani konu cok sig gelisiyor ve bitiyor, tamam o dönemde teknoloji icin harcadiklari para falan olay olmus da, ee yani?
Neyse, ondan önceki cumartesi günü Bledanin bütün almanca kursu arkadaslarini bize grill partisine cagirdik- bak mangal diyemiyorum,  terasimiz olmasina ragmen apartman kurallarina göre yasak cünkü ates yakmak, bizimkisi elektrikli grill. Güzel de oldu, 32 metrekare eve 12 kisi de sigdik, bir sekilde bizim evde herkesi oturtmaya yetecek masa sandalye de cikti, en güzeli boku cikmadan altindan kalktik, aferin bize.
Tekrar diyorum non-scientist insanlarla takilmak mükemmel bir duygu bence, evet.

Hiç yorum yok: