26 Mayıs 2013 Pazar

bir baska film seysi: Garden State

Bu filmi Benura tavsiye etmisti, uzun zaman izlenecekler listemde beklettikten sonra gecen haftasonu izledim.
Öncelikle söylemeliyim ki, Zach Braff i pek cekici buldugum ve kendisine pek sempati duydugum söylenemez. Ama bu filmi gercekten begendim. Müzikleri benim havalardi, en büyük artisi müzikleriydi filmin. Ikincisi de Natalie Portman'in oynadigi karakteri begendim ben, bence filmin ana karakterinden daha ilgi cekiciydi. Özetle 7.6 olan imdb puanini bence haketmis, güzel bir filmdi.
Filmin linki surada: http://www.imdb.com/title/tt0333766/
Konusu da oyuncu olan genc ve sorunlu bir adam (Zach Braff),  annesinin ölümü üzerine dogup büyüdügü kasabaya döner. Ve olaylar gelisir, orada Natalie Portman'In karakteriyle tanisir, falan.

Hiç yorum yok: