3 Mayıs 2013 Cuma

iki yollu tekrarli olcumlerde varyans analizi hepimize girsin

hic icimden yazmak gelmiyor, kar durdu, arada havalar epey isindi geri sogudu bir daha isindi tekrar soguyarak boktan bulurlu yagmurlu falan oldu. Ben yine, hep, hala sikiliyorum. Arada kitap okuyorum, hayatimdaki tek degisiklik bu olsa gerek, onun sebebi de bu aralar analiz yapmaktan cok paper okuyamam, boylece baska seyler okumaya istegim kaliyor.
bir suredir pek guzel film izlemedim, gecenlerde Sodom:un 120 gununu izledim, anlamsizca overrated bir film kendisi, gerek yok. Iskence sahneleri gercekci degil falan, politik olmaya calisan B sinifi gore bir sacmalik sadece.
neyse, hala neuromancer okuyorum tabii, kitap zibilyon sayfa olunca bitmiyor, ama guzel kitap. Bilimkurgu okumak falan guzel seyler.
Bilimkurgu seviyorum ben dedigimde, aa ben de, emmimin kizi seviyor da oradan biliyorum diyen insanlara cok basit turnusol sorularim var,
O degil de haftaya persembeye bir abstract yetistirmem gerekiyor, salak sacma analizlerde kayboldum, matlab, internetteki online calculatorlar ve spss farkli cevaplar veriyor.
Aslinda spss ile internetler tutarli, tek tutarsizlik matlabda, bakalim nerede yanlis yapmisiz bulalim.
Eger sicmayip ve delirmeyip abstracti yetistiebilirsem odul olarak california gorecegim :) Kasimda 20 kusur derece olan yerler gormek de ayri bir zevk olabilir tabii.
gezmek lazim amaa haziranda bi suru ders aldim, haftada ortalama 3 gun dersim var, ustune ustluk deneylere donmem gerekiyor, bu ayi ve hazirani durulemeden bitirirsek hayat bize de guzel olabilir, agustosta bi tatili hakedebiliriz falan, kucuk ayrintilar bunlar.
gideyim ben, spssle olan derin  iliskimize doneyim. Ben dedim cunku kendime experimental science ile ugras diye, evet. Aferin bana


Hiç yorum yok: