31 Mayıs 2013 Cuma

vegan kozmetiklerle deneyimim

Burada vegan ve organik (bu lafa da gicik oluyorum ama yapacak bir sey yok) ürünler kolay erisilebilir ve fiyat araligi da oldukca genis, her bütceye uygun ürünler bulunuyor. Ben de bütcemi cok sarsmadan farkli ürünler deneyerek vegan ama ayni zamanda her boka alerjik ve problemli cildime uygun ürünler bulmaya calisiyorum.
Body shop ürünlerini severdim ama simdi mümkün oldugunca uzak duruyorum. 
Burada dm diye bir kozmetik ürünler satan magazalar zinciri var, onlarin kendi market markalarindan alverde'yi deneyerek basladim, fiyatlari gercekten cok uygun (bir yüz kremi 3 euro civarinda mesela). Ama üzülerek söylemeliyim ki ciltbakim ürünleriyle ben pek anlasamadim. Roll-onlari cok fenal degil, el kremleri de fena degil.  Sampuanlari idare eder ama istedigim hissi vermiyor, sensitive vücut losyonu gercekten kokusuz katkisiz, güzeldi.  Sac kremini begenmedim. 
Dus jeli yerine mümkün oldugunca kati sabun kullanmaya calisiyorum, alverde'nin kati sabunlarini seviyorum, fiyati uygun ve güzel kokuyor. 
Ben de yüz bakim ürünlerinde fiyat araligindaki bir üstteki ürünü denemeye karar verdim. Markanin adi Lavera. Yüz yikama jeli, temizleme tonigi ve nemlendiricisini kullaniyorum. Ayrica el kremini kullaniyorum, oldukca memnunum. 
Bir baska kozmetik ürünler satan magazalar zinciri olan müllerin kendi markasindan vücut losyonu ve spreyi aldim bakalim onlar nasil cikacak, simdilik memnunum.
Lavera'nin da fiyatlari cok yüksek degil (her bir yüz bakim ürünü yanlis hatirlamiyorsam 7 euro falan civarinda). Ayrica pek cok makyaj malzemesi var, tamamen vegan ve organik ve dolayisiyla cruelty-free. Fiyatlari da uygun, ayrica benim gibi yüzündeki kasintilardan dolayi  makyaj yapamayanlar icin de birebir, göz kalemleri hassas gözlere uygunmus ve gözlerde kasinti yapmiyormus.
Hadi bakalim.

Hiç yorum yok: