1 Ocak 2013 Salı

Yeniyil yeniyil yeniyil yeniyil siizlereee kutlu olsun

I wish you a merry christm... pardon, o gecen haftaydi degil mi? (Almanya'da gecen 2. yilin sonuna yaklasirken kotu espri ustasi olmak)
Yeniyil kararlari mi? Tabii ki aldim, aam buraya yazmaya pek de niyetim yok. Yeniyila iki kere girdim ben, biri Turkiye saatiyle, biri Almanya saatiyle olmak uzere, bakiniz: bir yeniyil kutlama yöntemi olarak skype date.
Bugün calismaya niyetim vardi ama cok gec kalktim, ailemin bir yarisiyla skypeta konustum falan, sonrasinda zor geldi. Ben de televizyonun yerini degistirdim (evde kalinca kendine is cikaran insan modeli). Cunku guru ustune ciktigindan, dusurmesin diye yere koyuyordum TV'yi, TV sehpasinin ustune koyamiyordum,  buna cozum olarak da yeni bir TV sehpasi almayi dusunuyordum ama sanirim simdilik soruna cozum uretmis oldum ( o kadar cok sehpa dedim ki anlamini yitirdi sozcuk, poff)
Bleda gelsin, ikea evimizin her seyi moduna girecegiz tekrardan tabii, eve degil de esyalara sigmayan insan olacagiz cunku- ya da raflar dolaplar kutular tadinda 32.5 metrekare eve sigan insan modeli.
Uzun zaman  olmus TV acmayali , almanca bir film var TV'de, ne olduguna dair pek bir fikrim yok- Turkce olsa da pek olmazdi gerci, izlemiyor ve dinlemiyorum genelde, arkaplan sesi o.
Neyse, herkese super bir yil dilerim,  mutlu, saglikli,huzurlu, basarili vs vs. Whatever you like.  gideyim de kaloriferi acayim, usudum. Biraz mandalina yer, simpsons izlerim, o zamana kadar izlemek uzere ya da okumak uzere bir seyler bulurum belki. Hala tembel, hep tembelim, napalim.

Hiç yorum yok: