3 Ocak 2013 Perşembe

Super (film olan)

Dun Super'i izledik (imdb linki suradan: http://www.imdb.com/title/tt1512235/ ) Bence guzel bir filmdi, kisaca karisi kendisini bir uyusturucu saticisi icin terkeden bir adam karisini geri 'almak' icin superkahraman olmaya karar veriyor.  Yani oyle amamn aman sanat eseri tadinda bir film degildi tabii ama iyi vakit gecirmelik bir filmdi.  Neyse bence filmin en etkileyici repligi, aslinda en kliseolanlardan biriydi, ki soyle:
I kind of think happiness is... overrated. People spend their whole lives chasing it, like it's the most important thing in the world. Happy people are kind of... arrogant.
(Bence mutluluk abartiliyor. Insanlar butun hayatlarini, sanki dunyadaki en onemli seymiscesine, onun pesinde harciyorlar. Mutlu insanlar aslinda biraz kendini begenmis)
Neyse, cok klise olabilir ama dedigim gibi ben sevdim. Bazen birilerinin bunu bana hatirlatmasi gerekiyor, bazen birilerinin bunu herkese hatirlatmasi gerekiyor aslinda.

Bir de cok sikildim ben bu aralar, poff.

1 yorum:

Kanatlı Kedi dedi ki...

a ha juno da var! izlenir ki bu.