19 Ocak 2013 Cumartesi

Özenle saklanan damla sakizli Türk kahvesi, sen ne güzel bir seysin

Elimde damla sakizli turk kahvesi, kucakta kedi, fonda kardes türküler, hava biraz isinmis (-2 derece, oha cilginli sicak), sunu okumaya calisan ben: http://www.chomsky.info/talks/20121026.htm. Hayatimdan memnunum sanirsam, yataktan ciktim, biraz daha iyiyim yani- evde olmama ragmen yatakta degilim ohannes. Dün eczacinin verdigi burun damlasi ise yaradi galiba, ya da ben süper bir placebo insaniyim. patronumla bi kere de bunu tartismistik home remedies icin placebo onlar mehh moduna giriyordu, ben de önemli degil placebo mlacebo, ise ariyo iste onemli olan o degil mi, yani ictigim ihlamur mu iyilestirdi beni yoksa buna inanmam mi iyilestirdi hic onemli degil abi, ihlamur icince iyilesiyor muyum, evet. O yuzden genelde ben hasta olunca ihlamur iyi geliyor dersin misal, tibbi olarak ihlamur cok super faydali bir seydir demezsin. Ayrica placebonun kralini yasamis, evici sosyal deneylere alet olmus bir cocuktum ben, ablam bana ters takla ogretmeye calisirken (beden dersinde hep sictim, o yuzden de kendime guvenim bok gibiydi, ayni seyi bir yapsam 5 yapamiyordum misal),  kendime guvenim gelsin diye yan takla diye bir sey uydurmustu kicindan, bunu yapan ters taklayi da yapabiliyo diye, inanmistim da (harbi  ya cok salak bi cocukmusum, ya da ablama inanilmaz buyuk bi saflik icinde inaniyormusum, dusununce epey manupile etmisligi vardir bu safsalakligimi), isin komigi ise de yaramisti.
Bir de bugun sunu begendim ben: http://www.democracynow.org/2012/10/12/european_union_wins_nobel_peace_prize
tabii ki tariq ali olayin sacmaligini benden guzel iyi anlatmis :
"To give the prize to the European Community at a time, effectively, when economically it is promoting unemployment, creating real class divides in virtually every country in Europe, where it has led to enormous violence on the streets of Greece, because of the policies being pushed by the EU ... it’s a complete and utter joke."
(olay ve yazi yeni degil ama idare edin)
Sonra Bandistanin Hicbir seyin Sarkisini paylasmistim facebookta, Iranli arkadaslarimdan biri cevirsene biraz dedi, biraz cevirdim, daha ziyade sarkinin orijinalini gonderdim kiza, yani 5 dakikada Turkiye tarihini anlatamazdim bence.
yine bandistayla baslayip le xanimla ciktigim muzik yolculuguma kardes turkulerle devam ettim.
Bir de dün Hot fuzz izlemeye basladim, ben bu filmi niye daha önce izlememisim laaaan oldum, abi avrupada kalacaksam bir kez daha diyorum, öncelik ingiltere, olmadi kuzeyler diye. Neyse filmi bitireyim de oyle konusurum hakkinda. Filmi sabah kalkinca izleyecektim ama Fringe'in finalini izledim.
Disri cikip alisveris yapmak gerek, malum kutsal pazar, her yer kapali. Allam almanyanin en sevmedigim yani asiri gelenekci olmasi sanirsam. Biraz modernlesin, biraz disari acilin ya, bak kuzeylere, adamlar interneti yonetiyor yeri geliyor.
Dun grad schooldaki gerzekali memur kafali kariya cok sinir oldum ama salla. En nihayetinde adim grad schoolun sayfasinda artik, ben de artik resmi olarak ogrenci gozukuyorum. O degil de kayitli ogrencilerini milliyetleriyle yayinlayan (ad soyad fotograf milliyet tez konusu vb. seklinde) bi grad school burasi, yeminle almanya disinda bir yerde olsa ayrimcilik diye sabah aksam dava acarsin. boyle de komik, boyle de sacma iste. Birileri almanlara da politically correct olmayi ogretse ya, valla bak yabancilari sevmelerine falan gerek yok yani. Rol yapsalar hepimize yeter, gotumuze sokmayacagiz ulkelerini sonucta.

Hiç yorum yok: