12 Ocak 2013 Cumartesi

Almanya: bir entegrasyon yöntemi olarak bitmek tükenmek bilmeyen kislar ya da ulan yine mi kar yagdi dün gece adli edebiyat eseri basliklari

Burasi bokum gibi soguk olabilir, benim 3 gündür kulagim agriyor olabilir, esasinda bu sene eylülden beri sürekli hasta oluyor olabilirim, üsümemek icin yatakta yasamaya baslamis da olabilirim ya da evde disari cikmak istememek de olabilir hissettigim boktanlik, ama keyfim yerinde be yine de. Ben yatakta uzanmis bilgisayar kurcaliyor/ dizi izliyor / örgü örüyorsam,  eksen güzel seyler caliyorsa, ben 2000 km öteden eski aliskanligima sadik kalarak cumartesi sabahi keyfi yapiyorsam müzik dinleyip kahve icerek ve Kanat Atkaya'nin hürriyetteki kosesini okuyarak (artik online olarak sadece, ama olsun), salak guru disari cikip gezip gelip yanimda yatiyorsa gurlaya gurlaya, 4 yil sonunda gercek bir ev kedisi kivamina girmisse, surekli yatakta birlikte takiliyorsak tum gun ve karsilikli gurluyorsak, yani bence mutluyum ya. Hem yiyecegimiz var ikimizin de, bugun disari cikmak zorunda da degilim, zaten bu kulakla su karda kista disari cikmam benim icin pek hayirli olmayabilir, gecen hafta Bleda geldi, biraz gezdik tozduk o yüzden bu haftasonu biraz parasizim, o yüzden eczaneye gidip ilac sormamin anlami yok zira almanya ilaclarin en pahali oldugu ulkelerden biri sanirim avrupada. olsun, guru bana gobegini bile sevdiriyor artik, o kadar samimiyiz kendisiyle. Bledaya bozuldu sanirim geldiginde, obur kediler geldiginde yine depresyona girer mi acaba?
onumuzdeki persembe tez komiteme bir sunum yapacagim, biraz heyecanliyim ve calismam gerekiyor. ama bugun degil, yarin calisiriz. Bugun gider kitabimi alir onu okurum simdi.
Bazen diyorum ki, keske biraz daha az gergin bir insan olsaydim, hayatta cok daha fazla eglenebilirdim.
Gecen cumartesi sabahi bledayi aradim, hadi bugun buraya gel dedim, ikna ettim ve geldi. Vizesi bir sure once cikmisti zaten, bu ay sonunda falan tasinacak buraya ama stres oluyordu acaba nasil bir yer modunda, ben de tasinmadan once gezmeye gelmesini istiyordum hep, sonunda basardik yani. Ilk izlenim, kucuk ama alisiriz oldu. Bana da iyi geldi tabii, sacma sapan gidip alisveris yaptigim marketleri falan gezdirdim, yani ustunde yuruyus yaptigim adayi, sehrin kucucuk sacma sokaklarini, elimden geldigince her seyi gezdirdim. 2 yili 3 gune sigdirmaya calismak sacma olmus olabilir tabii. Olsun, ben de boyle bir insanim iste.
Ben gideyim de kitabimi alayim.

Hiç yorum yok: