14 Ocak 2013 Pazartesi

Kisa gunun kari

hava anlamsiz derecelerde soguk olsa da,
bugun kulagim daha az agridi (gerci kulagim agriyo diye hocamdan ayar yedim, herkes gibi sapka tak kafana cok basit degil mi diye, salagiz cunku akil edemiyoruz, insanlarin boktan bagisiklik sistemleri olamaz, herke kendisi gibi isvicre daglarinda buyuyup okkuz gibi bi bunyeye sahip olmali)
sunumum bitti sayilir artik, hoca ben yeterince gordum artik gelme gibisinden bir sey dedi
yolda giderken 5 bin kat sarindigimdan daha az usudum
facebookta bir arkadasin paylasimlariyla yeni bir brit cocuk kesfettim, britler muzik isini iyi biliyor, brit muzigi (pop olsun rock olsun) candir.  bkz
sonraa
bulgar bi kizla tanistim, komsu sayiliriz dedi, su cumleyi buralarda benden baska kuran insanlar gormek beni mutlu etti (kizla mutfakta tanistik, bizim katta baska bir doktora ogrencisiymis, biraz muhabbet ettik ayakustu, Plovdivliymis, ben burayi biliyom da Turkcesi neydi lan diye benim gibi error verenlere gelsin: Filibe)
sonraaa
ne bileyim ya unuttum


Hiç yorum yok: