13 Ocak 2013 Pazar

steampunk denince akla Londra gelir

bugun masaustu resmimi degistirmek icin steampunk temalar bakarken steampunk denince akla ingiltere ve londra gelmesi kismina takildim bi, guzel seyler hepsi, sonra benim labimda birlikte calistigim insanlarin nasil da steampunk in ne oldugunu bilmedikleri, daha da kotusu imdb'yi onlara benim gostermis olmam gercegi geldi aklima.
dun Super8 izledim, imdb puani 7'nin ustunde diye. Bok gibi bir filmdi, acikcasi pek 7'nin ustunde puan alacak bir hali de yoktu bence. neyse, zamamn kaybi.
2 gündür evden cikmadim ve hasta olup bir sey yapmamak da batti. Hayir normalde de tembel bir insanim, hasta olup yatinca niye bu ekstra batiyor onu anlamiyorum.
Bugun H+ diye bir dizi buldum,  kisa, bir kac dakikalik webisodelardan olusuyor. Kendisi imdb puanindan fazlasini hakediyor bana kalirsa, belki de benim havalar ldugundan bana oyle gelmistir. Transhumanizm'den geliyor H+'si, iste teknolojik kiyamet sonrasi postapokaliptik bir dunyada geciyor, beni pek bir sardi, bugun simdiye kadar cikmis tum bolumleri izledim (48 webisode). Hayvan miyim, olabilir ama konumuz bu degil bence.
Salak bir sunumum var ona calisacaktim bugun, yeni basladim ve derhal sikildim kendisinden.  Ben bugun sunu farkettim ki bu diziyi izlerken, ben yine kod yazmak falan istiyorum (sacma sapan basini sonunu anlamadigim matlab skriptleri editlemek degil), teknolojiyle icice olmak ve tkenolojiyle biraz daha icice olabilecegim bir yerde calismak istiyorum. Misal birlikte calistigim insanlara transhumanizmden bahsedince o ne ile baslayip ay cok sacma ya da iyy bence korkunc gibi tepkiler vermesinler istiyorum, oldugum yerden memnunum aslinda ama birlikte calistigim insanlar simdiye kadar genel anlamda hayal kirikligi oldu benim acimdan, umarim daha vizyon sahibi insanlarla calisacagim ortamlar bulurum ileride. Sanirim sirf bu nedenlerle ve tekrar muhendisler arasina donmek icin BCI (brain computer interface) konusuna bulasabilirim, ama orada da doktorlarla ugrasmak var. Bir de dikkat ettiysen blog, computtional neuroscience demedim hic, cunku bence o muhendislikten cok matematikci falan isi. bir de bana fazla teorik geliyor genelde.  Yani soguga bir alissam, soguktan zevk almaya bir baslasam, kuzey avrupalar ve teknolojiler tadinda kosabilirim bence, hemyabancilara daha bi hosgorululer benim izlenimime gore. belki de dunyaya karsi kapali olmadiklarindandir.  internet- connecting people, di mi.
Hasta oldugumdan denedigim seyler seni bile guldurur valla, sarimsakli domatesli kokteylden tut da (sarimsak bkz dogal antibiyotik), sarapla agiz gargarasi yapmaya kadar. neyse, olacak olacak. Bugun biraz daha iyi hissediyorum. Hic degilse agzimi kapatabiliyorum, dislerimi sikamasam da.
sunumda ne anlatacagimi bilmedigim yerler var, ondan canim bu kadar sikkin. ugrasmak gerek.
Bir de yaptigim deneylerin bi kismini bir daha yapmam gerek, ona da canim sikildi. User responselarin bir kismini istedigim gibi analiz etmeye yetecek kadar data kaydetmemisim.
Eye tracking datalarini analiz etmem gerek ama daha once baskasinin skriptlerine bakip da kaybolmustum, anlamamistim. Poff, sanirim manuelini okusam iyi olacak. Bir de scanner bozuldu tum bunlarin ustune. amaan, bak yazarken usendim valla, hadi ben sunuma geri doneyim, iyi bir cocuk olursam belki kendimi kitap okuyarak odullendirebilirim sonra.

Hiç yorum yok: