27 Aralık 2012 Perşembe

Noel tatili: bir motivasyonsuzluk masali

Aman canim noel tatili dedigime ne bakiyorsun, hayatimin genelgecer ve buyuk bir sorunu bu motivasyonsuzluk. Sanirim sonundaki odul (artik her ne ise) yeterince cazip gelmiyor isleri yapmak icin- ha bu arada istedigim ve sevdigim seylerle ugrasmaktayim su anda, yani doktoraya diyorum ki sorun sende degil bende, ahahahah!
Farkettigin gibi manyak oldum, guru sagolsun pek uyutmadi beni, sanirim toplasan 5 saat belki uyumusumdur. Olsun, az uyku yoktur, az kahve vardir konulu akademi dunyasi mottosuna guzelleme yapariz.
Bu aralar kendime verdigim biraz daha fazla ve biraz daha anlamli filmler izleyecegim sozumu tutuyorum sanirim. Dun aksam Haneke'nin Amour'unu izledim. Bir sevgi hikayesi boylesine sade ve gercekci anlatilir diye dusundum. Bir de ben filmi gorsel olarak da cok sevdim, hani hakkatten orasi tanidik bir insanin evinin iciymis, hic kamera ya da yapay isik yokmus, gercekten de oyle muhabbet edilirken falan birileri kameraya kaydetmis hissi veriyordu (ilkokul 3 cumleleriyle sanat anlatmaya calisan muhendis konulu panele hosgeldiniz).
Neyse, genelde dram izlemeyi her zaman sevmem ama bence bu film gercekten cok guzeldi ve sacma cheesy degildi.
Ofiste kimse olmamasinin en guzel yani, kulaklik takmak zorunda olmamak. Bir suredir kulaklarimin icine etmis olabilecegim gercegiyle yuzlesmeye calisiyorum da, bakalim.
Ben ROI'lerimi kontrol etmeye geri doneyim, daha yapacak cok is var noel tatili bitmeden.

Hiç yorum yok: