25 Aralık 2012 Salı

21 Aralik bereketi

binlerce yuzbinler 21 Aralik geyiginin ustune, kiyametin kopmamasina sasirmadiginizi varsayiyorum, ama tabii her manyak insan gibi ben de kiyamet sonrasi senaryolarini kafamda olctum bictim, burada bok gibi yalniz oldugumu bir kez daha dehsetle farkettim, kiyamet kopsa Guru ne yer, ne yapar onu dusundum ( itiraf: ailemi dusunmek cok uzun sure aklima gelmedi, normal mi demistiniz, hic oyle bir iddiam olmadi).
neyse benim 21 aralik haberlerimse soyle, bleda sonunda aile birlesimi vizesini aldi, an itibariyle cani istediginde gelebilir buraya, ikinci olarak da, enstituden amerikadaki konferans dolayisiyla hala alacagim bir miktar para var (kucuk bir miktar da degil hani), bir hata sonucu eksik odeme yapmislardi bana (otel faturami isleme koymayi unutmuslar), enstitu memurlarindan birine o is noldu diye sordugumda aldigim anlamsiz tek cumlelik mailden parayi unut tadinda bir anlam cikarmistim,  o isin ole olmadigini parami sadece biraz gecikmeyle alabilecegimi ogrendim. O la la la! Guzel haberler bunlar! Ben de gittim internetten milli piyango bileti aldim bunlarin ustune, bakarsin azicik sansliyizdir :)

Hiç yorum yok: