17 Aralık 2012 Pazartesi

ultra super sansli bir insanimdir

Gecen pazartesi ruhumuz sikilmisken kafeteryadan kahve alip karda yuruyuse ciktik, ve o yarim saat icerisinde kartimi kaybettim ben. Once kahve aldigim yere baktim, yurudugum yollari iki kere yurudum, yok. Zaten olsa da beyaz karti o bir karis bembeyaz kartini cinde benim bulmam imkansiz. Sonra iste, kayip burosunu aradik yemekhanenin, iptal ederiz bulursak arariz vb gibi seyler soylediler. Neyse, uzerinden bir hafta gecti ve artik bugun gidip yenisini cikarmaya karar verdim ben. Zaten soyadim degistigi icin yeni kart cikarmam da lazimdi. Gittim 5 euro odedim, yeni kartimi aldim, binaya giris izinlerinin programlanmasi icin gerkeli ofise biraktim. Sonra haftada sadece bir kac kez kontrol ettigim universite mail hesabimi kontrol etmeye karar verdim- o da nesi? Hemsirelik okulunun sekreteri demis ki bana, cuma ogleden sonra kartim onlara gelmis (biri bulmus yani), ayin 20'sine kadar gidip almazsam kart islem merkezine gondereceklermis. Ben ve super sansim yine isbasinda yani. Adama ya ben mailinizi okumadan yenisine basvurdum, sanirsam o kart artik gecerli degil tadinda bir mail yazdim napayim? Hep bu kadar sansli bir insanim ben, alistim artik. Neyse ki kartin icindeki parayi yeni kartima aktardilar :D haahaaa (sanssiz insanin kucuk seylerle avuntusu vol bilmemkacyuz)
hava isindi, karlar eridi, hatta arada gunes bile cikiyor, o la laaaa! (isindi dediysek simarma, 5 dereceyi sicaktan sayiyoruz biz. 10 derece olursa tisortle gezmeye baslicam ben de) Guru delirdi zavallim, hava isininca, olleeey gotumuz donmadan gezebiliyoruz saatlerce haa haaaaaa seklinde geziniyor.

Hiç yorum yok: