12 Aralık 2012 Çarşamba

burada gotumuz donuyor adli guzelleme

Buraya sanirim 10 gundur falan kar yagiyor, uzun bir aradan sonra bugun gunes acti ama hava -8 derece falandi. Senin anlaycagin blog, her sabah niye yataktan kalkiyoruuz cok soguk laan diye dusunuyorum, yani yataktan kalkmama istegi kis depresyonu falan degil bu, sadece usuyecek olmami bilmenin verdigi huysuzluk diyelim. Gecse diye bekliyorum ama dur o da nesi, kis yeni basladi. evden cikmak istemiyorum resmen :)
Bledanin ileride cocugumuzu vegan mi yapacaksin sorusuna yok canim oyle bir dusuncem diye cevap verdikten sonra ruyamda kiymali waffle yedigimi gorup vicdan azabi cekmem disinda bende pek bir haber yok. Bir de iste gecen haftasonu uzun aradan sonra istanbula gittim geldim, cok kalabalik falan geldi, iyi ki tasinmisim istanbuldan dedim falan. Bir de almancada bir kur daha bitirdim, hala baslangic duzeyindeyim ama olsun.
neyse oyle iste, ben datalarim benim canim analizlerim konulu calismama geri doneyim, tembelligi birakirsam yilan hikayesine donen bir sunumu bitirmem gerekiyor bir de .Nasilsa noel tatilinde yilbasinda falan buradayim, o da olur elbet. Ofisin sessiz olmasi gibi bir fantazim var, daha dogrusu esasinda en sinir oldugum lab arkadasimin gitmesi gibi bir umudum var.

Hiç yorum yok: