22 Mayıs 2012 Salı

She Loves You

Yine uzun zaman olmus yazmayali. Bu sefer tatildeyim sevgili blogcan, tatildeyim dediysem Istanbul'dayim, Bleda buradayken Turkiye disindaki yerlerde uzun soluklu tatiller yapamiyorum. 13 gunluk tatilimin 11. gunundeyim. Izmir'e gittim, bol bol kumru yedim. Hatta Kusadasi'na gidip denize bile girdim, bu sefer sezonu erken actim, cok sevincliyim. Havada leylek gordum yine, bol gezmeli bir yil dilerim kendime.
10 Mayis'ta bir konferans basvurusu icin deadline var idi, kopek gibi calisiyordum oncesinde. Kendime tatil vaad ederek calisabildim resmen be blog, zor isler bunlar.  Ama kabul edilirse bir New Orleans gezisi beni bekler bu sonbaharda, hadi bakalim.
Tatil yaparken stres olan bir insanim ben, esasinda o kadar stresliyim ki, o adrenalin tatil moduyla dahi gecmiyor.
Kedilerimi goturmem gerek, ama ben Almanca bilmiyorum ve kaybolurlarsa falan nasil bulurum diye korkuyorum.
Hicbir sey okumuyorum yine bu aralar, tembellik guzel sey olabilir (mi acaba).
Persembe gunu Isvicre uzerinden donecegim, bakalim ne kadar macerali bir donus olacak benimkisi.
Insanlara ne uzerine doktora yaptigimi anlatmaya calismak bazen cok eglenceli olabiliyor. Ben Bilissel ve Gorsel Sinirbilim uzerinde calisiyorum diyorum misal, sonra bos bakismalar falan. hayat bana da zor valla.

Simdi donunce deneylerimi bir- iki parametre degisitirdikten sonra tekrar yapmam gerekecek. Normalde zor gelmeyecek bir sey ama ofisimiz sehrin baska bir yerinde baska bir binaya tasindi ve deneyleri ofisin skiden bulundugu binada yapmaya devam edecegiz. yani senin anlayacagin yollarda gececek bir- iki ay beni bekler yine. Olsun, bakarsin gercekten de hocanin dedigi gibi bir degil iki yayina donusur sonuclarim, kim bilir. Bu deneyden iki yayina donusurse geriye kalir bir. 3 yayin = doktora diplomasi. Yaa yaa, benim de boyle kuck dertlerim var iste blog.
Oyle iste...

2 yorum:

BARBA YANİ dedi ki...

bileydim TB'nde olduğunu!.. (15 sene Konstanz'da "yaşadım" (okuyup, çalıştım veya tersi...

Tübingen'li Niko'yla temasa geçebilirsin; Esat desen, yeter:)) (buzuki-üstâdı vs. Nikolaos Hatziliadis/Hacıliyadis,eşi Vulla; ev:07071-65992, tepede, Berliner Ring 57, 72076 TB)

herhâlde bugün yarın dönüyorsun.., dilerim görüşmeyi... Hoş günlerin olsun. e

ısırganotu dedi ki...

Merhaba,
Konstanz'a henüz hiç gitmedim, ama bu yaz gitmeyi planlıyorum. Çok güzel bir yermiş duyduğuma göre.
Bu Niko aynı zamanda o civardaki Yunan lokantasının da sahibi mi (tam emin değilim oradaki yunan lokantasının yerinden falan, çünkü hiç gitmedim) zaten Tübingen'de en çok Yunan var sanırım.