19 Ağustos 2013 Pazartesi

guzel muzikli bir film daha

Dun high Fidelity izledim. Yine muzikleri guzeldir tadinda izlemeye baslayip sevdigim filmlerden. Siz sikici bulabilirsiniz belki ama hayat da sikici degil mi zaten? aman allaaam cok uber super aksiyonlu bi hayat yasiyosaniz da arada seyirci olarak davet etsenize, olur mu?
Bu siralar anlamsiz bir nes'e doldum. Sanirsam harbiden b12 eksikligi cektigim icin aptal depresif ve cekilmez bir insan olmusum, tekrar vitamin almaya baslayinca insan oldum. Yok en kotu ihtimal gider izmire yerlesiriz effect de olabilir bu, farkindayim. Doktoraya koymusum, size bir sey olmasin.
Belki de gecen hafta delicesine deney yaptigimdan, MR'da maruz kaldigim manyetik alanin bilinmeyen bir yan etkisidir manik ruh hali, hepsinin gideri var benim gozumde.
Aylardir okudugum kitabi sonunda bitirmeyi basardim, su anki deneyimin ilk asamasini bitirdim verileri analiz ediyorum, yeni ev sahibi sonunda tatilden dondu ve mail yazdi, izledigim filmleri seviyorum bu aralar, yarin Frankfurt'a gidiyoruz, amerika vizesi icin gorusmem var (sanirim 7 ay falan aradan sonra gokdelen gorecegiz, yeey! 3 aydir da buyuk sehir gormemistim, oyle dusun yani). Gecen yilki gibi cok cok iyi davransinlar, mukemmel sorunsuz olsun ve ertesi gun vizemi yollasinlar, olur mu?. Ben de biletimi de alayim ve okuldan butun bu islemlerin parasini alayim bir an once, hemen 10 gunde versinler.
yine dogumgunum geliyor lan, fazla buyuduk bence. burada sabitlenebiliriz.
burada evi teslim alirken ve teslim ederken bir protokol hazirlaniyor (devir protokolu gibi de janjanli bi adi var kendisinin). Neyse iste, boyle aman tmeiz birak evi, bal dok yala olsun falan tadindalar genelde. Ben de, bir ay sonra tasinacagimizdan, ufaktan ufaktan evi temizliyorum ki cikarken kolay olsun. 2-3 keredir delicesine banyo temizliyorum temizliyorum, fayanslari ovuyorum falan, delirecegim. o kuvet kenarindaki silikonlardaki sararma azalacagina artiyor resmen, ulan bu kadar pis insanlar miyiz diye kurt dustu icime :) Megersem eski, eski kiracilardan biri, pis silikonu temizlemeden uzerine seffaf degil de beyaz silikon cekmis, sirf o protokol kismini gecebilmek ve depozitosunu alabilmek icin muhtemelen. Ben de 'derinlemesine' temizledikce yuzeydeki silikonu kaldirmisim, altindaki pislik meydana cikmis. O kadar rahatladim ki anlatamam. Ha henuz bir cozum bulmadan bu kadar rahatlamis olmam da ayri bir mesele ama olsun.
Bir kod calistirdim ve eve gitmek icin bitmesini bekliyorum. sabah 5.15 gibi evden cikacagiz ve 9.15 gibi vize gorusmem var, bana bol sanslar. Neyse bari bir seyler izleyeyim, madem daha buradayim.

Hiç yorum yok: