6 Ağustos 2013 Salı

gunlerden bir gun yine kahramanimiz mofu...

salak mofu, dun komsunun evine girmis, aradik taradik sesini duyduk, bir sekilde baska komsularla evin sahibine ulasildi, evde oturan meymenetsiz kadin, evin sahibi yasli bunak denyo alman herifin sevgilisinin kiziymis. Megersem kadinin alerjisi varmismis ve kedilerden sikayetcilermismis (simdiye kadar ne bize bir sey diyen oldu, ne apartman icine yazi asan oldu vb.). Eve tasinirken kedileri sormustum, ve apartmanda baska dairelerde de evcil hayvana izin oldugunu biliyorum. Simdi biraz fasistlik yapabilirim, dileyen bundan sonrasini okumasin.
It herif iste, tipik alman, omru, efendisi gammazlamak, arkadasn konusmak, dusmanlik yapmak, birilerini birilerine sikayet etmek. Ev sahiplerinin yillik toplantisinda sikayet etmisler kedileri. Yani soylesen misal bana, bi konussak, birileriyle iletisim kursan belki insan olmaya sen de hak kazanirsin. Naisl kiziyorum, buralardan nasil nefret ediyorum anlatamam. Burasi icimdeki canavari cikardi, surekli sinirli ve diken ustunde bir insan oldum, suradaki almanlardan cok kurallari kafama takiyorum, insaniyetten nasiplerini almamis, hala savas hinciyla yasayan, yabanci dusmani mahluklar. Neyse cok sayarim daha ama, neyse. Cok yoruyor burada yasamak beni. Surekli olarak bir konusmanin ilk sorusu olarak almanca konusmadigini farkedince sorulan nerelisin sorusu ve o burun kivirma, o kendilerini bir sey sanan aptal tripleri, ne derseniz deyin cogunuz hala irkcisiiniiz. Hala en ari irk benim kafasindasiniz.
Neyse ben boyle, ya kadin dava acarsa ya bir sey olursa ya suysa ya buysa diye kendi kendimi yerken, bleda az once en kotu gider Izmir'e yerlesiriz dedi. Anaaa, ustume gelen o rahatlama, paha bicilemez abii. Sikerler ya, Z planimiz en muhtesem olani, ben boyle hayat stresinin de o stresi yaratan bok yemis boktan isanlarin da sicarim beynine. Oh be!!! Bok almanya, su phdyi bi bitirsem bi bitirsem. Sikerler...

Hiç yorum yok: