7 Ağustos 2012 Salı

ne yazsam bilemedim basliga

ben gecen hafta Turkiyedeydim, evet yine. nikah falan islemleri, bir gunde bulunan gelinlikler mi dersiniz, internetten siparis verilen davetiyeler ve nikah sekerleri mi dersiniz, internetten nikah sonrasi tatil amaciyla ayirtilan pansiyon mu dersiniz (balayi diyemeyecegim, biraz sacma bir kavram zira, ama illa balayi diye bir sey olacaksa hakkimi bir kac yil sonra paramiz oldugunda gitmek uzere Kuba'ya sakliyorum) hepsini hallettik( evet sadece gostermelik olarak alinan nikah sekeri ve davetiye, en ucuzundan nasil dugun yapilir usenmezsem bir blogumda da bunu anlaticam, bes dakikada nasil alman oldum, onu da anlatmak gerek tabi boyle en ucuzundan falan deyince cok alman bir stilim oldu birdenbire (!)). Hayattan sogumadan hepsini hallettik ya, mutlu oldum :)
bleda bolumun en zor dersinden gecti, o da ayri bir mutluluk konusu. Okul cidden bitti sayilir :)
Onun haricinde, ben gercekten kendini sevmez bir insan olmusum, onu farkettim. sacma sapan ofke nobetlerine giriyorum, en sonunda bunu farkedip sebebini incelemeye koyuldum, her yurtdisina giden insan gibi mutsuzluk fazina gelmisim sanirim, Uretkenligim durdu (bana kalsa), burada pek yakin arkadasim yok,  surekli gerginim falan. ama halledicem, soz verdim kendime. Hem Bleda spora ve diyete baslamis, ben de onunla spora basladim. Skype uzerinden fitness yapiyoruz :) Skype date'lerimize yeni bir boyut kattik evet :)
Su anda bir yandan datalarimin bir kismini yeniden analiz ediyorum, bakalim. Bugun bir paper okudum, datalarimi yeniden analiz ediyorum, ohooo oldum ben, calismisiz bugun :)
Bir de yemek pisirmek, kitap okumak ve belki guzel bir film izlemek var planlarim arasinda. Oguz Atay'in Tehlikeli oyunlari yapisti kaldi elime kac zamandir, ivir zivir seyler okuyorum da kitap okuyamiyorum resmen. neyse son 130 sayfa kaldi, biter elbet. bir yandan da yarim kalan kitaplar, misal bir anarsistin kaza sonucu olumu var.
Turkiyedeyken The Dark Knight Rises ve Ice Age Continental Drift'i izledim. Ikisi de izlemeye deger filmlerdi. Batman serisinde tercihim 2-3-1 olur benim de, pek cok insan gibi.
Eksen su anda Perhaps Perhaps Perhaps caliyor :)
Turkiyedeyken de kafamda These boots are made for walking and that's what they'll do one of these days these boots are gonna walk all over you donup duruyordu, nedendir bilinmez. Nancy Sinatranin cizmeleriyle yurudugu klibinin imgeleriyle :)
O degil de o ne sicakti be, ben nasil yasamisim yillarca Izmirde! hadi Istanbul'a katlanilabiliyor da, Izmir'de kendimi devasa bir fon makinesinin icinde yuruyor gibi hissettim.
Neyse, simdilik bu kadar olsun benden.





Hiç yorum yok: