19 Ağustos 2012 Pazar

üzgünüm eskisi gibi değil lunapark bi yanıp bi sönerken hiç gitmemiş gibi ışıklar ama baksana bana gölgeme döndüm halim perişan.

En guzel yerinde evin- buyuk ev ablukada dinliyorum. Bundan sonra da cildirmicam iyi gidebilir aslinda.
neyse hemen konu degistirelim. Self Induced Planar Motion paper i okuyorum sayin okur, sanane di mi? Benim hayatimdan sana ne aslina bakarsan, hepimiz koskoca bir hiclikte onemsiz bir noktaysak, olup bitenden banane?
gozyaslarimdan kimene? ya da DVD playerimi denemek icin dun aldigim 3 random ingiliz filminden dunyaya ne?
Benim su anda uzgun olmamdan arkadaslarima ne ya da, tezim icin yaptigim deneyde meydana gelen ufacik hatadan aileme ne?
hayat bok sayin okur, ozetle yazar bu yazida bunu anlatmaya calismis olsa gerek simdi muzik dinleyecek ve/veya kitap okuyacak ve/veya film izleyecek ve/veya dizi izleyecek. Ve lanet olsun ki evde hic alkol bulunmamakta. Su anda acik olan tek yer olan benzin istasyonlari da bilmem kac km uzaklikta. Ve bir kafeye gidip oturup bira icebilecek kadar enerjiye de sahip degil bu yazar.

Hiç yorum yok: