22 Temmuz 2012 Pazar

motivasyonsuzluk: bir sinav oncesi klasigi

Evet, yarin sinavim var, ve ben sanirim sozel derslere calismaya aliskin olmadigimdan midir nedir, buradaki sinavlara calisamiyorum. Bir de bir yaz klasigi olarak nezle olmayi becerdigimden bütün haftasonu yattim/ oturdum/ yuvarlandim. Deneysel market ilaclari ictim, sozde hepsi tamamen dogal falan ama bana hic etki etmiyorlar. Demek ki neymis, ilac dedigin kimyasal olmaliymis (bitkisel dediklerimiz de sonuc tibariyle kimyasal geyigini yapardim simdi ama, benim bile kafam kaldirmiyor).
Neyse, eksen su anda begendigim bir sarki calmaya basladi- Sharon van Etten - Serpents. Evet bazen yeni seyler de dinliyorum, cok sasirtici degil mi?
Bir süredir adam gibi müzik dinlemedigimden midir nedir (yolda yürürken müzik dinlemedigimden olsa gerek) müzik dinlemeyi özlemisim.
Bok gibi yaziyorum bir suredir be blog farkindayim da iste, pek bir seyler izlemeye okumaya firsatim olmadi bu siralar, bir de kafami veremedim. Yoksa bir dunya da is birikti hani. Cok citir cerez seyler izliyorum bu aralar, misal dun Resident Evil izledim. Herhalde ne kadar bos beles isler yaptigimi anlatmak icin iyi bir referans olmustur. Almanca hikaye kitaplari okumayi bile biraktim, oyle dusun. Bir de Bleda'nin inavlari var bu aralar, caktirmamaya calissam da onun kadar da ben heyecan yaptim. Olmayan konsantrasyonuma (ya da konsantrasyonumun olmayisina) sicayim afedersin. bir suru makale okudum bu aralar, ne zaman yogun bir seklide makale okusam baska bir bok okuyamiyorum. Neyse ama, beynin MT/MST bolgesinde hareket isleme yaninda nesne isleme ve nesne hareketine karsi da aktivasyon oldugunu ogrenmis bulundum, zira bu bilgi ileride epey isime yarayabilir.
yine uzaylica yazdigimiz bir blogun daha sonuna geldik, niye okudum lan ben bunu hissi yarattiysak affola (allam affola deyince aklima olacak o kadarin sarkisi geldi, cocukken ezberlenen ve akilda hala kalan anlamsiz seyler, misal benim yas grubumdaki insanlar size soruyorum, hala kac tane Yonca Evcimik  sarkisinin sozlerini ezbere hatirliyorsunuz?) Poff, gereksiz bir insanim. Hadi gidip ders calisayim bari. Icimi sikan cocuklar üzerinde deneyleri yapilan gelisimsel ogrenme teorilerine dair ders notlarini okuyayim. Nasil olsa bundan sonraki konular daha eglenceli, uzamsal algilama ve görme teorileri :)

Hiç yorum yok: