4 Nisan 2012 Çarşamba

Take me out tonight where there is music and there is people

Selam sevgili okur falan filan
kac ay olmus ben yazmaya useneli. Kis uykusunda kis depresyonundaydim sanirsam.
Bir zor geldi yazmak anlatamam.
Oysa ki ablam kac kere dedi, yaz sen guzel oluyor okumak diye. facebook, twitter, eski usul mektuplarin yerini alan mektuplasmak derken yazmaya erindim. Evet boyle bir kelime var blog, Bilmiyorsan teessuf ederim.
The Smiths'ten There's a Light That never goes out dinliyorum. boyle de hemen 500 Days of Summer videosu paylasirim, oh be!
Arada gezdim tozdum, yedim ictim. Anlatirim belki sana da blog. Data analiziyle ugrasiyorum, sikkinim.
Ustume bir lab rotation ogrencisi kaldi, doktoramin ilk yilinda bir ogrenciye supervizorluk yapma serefine ulasmis oldum(fakir avuntusu bu, evet).
Arada Heidelberg'e gittim, bir sonraki postta onu anlaticiim. Tembelligimden zamaninda H.ya yazdigim maili koyacagim buraya :)
Gecen haftasonu Istanbul'daydim, cok gezdim tozdum, guzel kokteyller ictim. Indigo'da MFO diye bir frozen ictim, karpuzlu. Oh mis. Ismini unuttugum bir yerde tipitip kokulu ismini unuttugum bir kokteyl ictim o da guzeldi. Bir de H'nin deyimiyle 'cok degisik bir yer' sifati kazanmis olan (inner joke,anlatmasi zor geldi, pardon) Urban'da bloody mary ictim. Bu arada bloody mary dedigimde blackberry anlayan garsona da ayrica sevgiler, biz seni boyle de seviyoruz. H. benden tiksindi domates suyu iciyorum diye :D Beni ictigim domates suyuyla sevecek birileri var mi:D
neyse onun disinda bir kaleye gittim yakindaki, hohenzollern diye. kendisi bir prusya kalesiymis. Bleda'ya fotolari gosterince ben icinde deniz olmayan manzaralardan sIkiliyorum dedi. Evet lan, ayni hisleri paylasiyoruz.Bu yuzden evlenecegim adam kendisi di mi :) Tamam sisli bir tepede, iyi hos da. Ee hep yesillik hep yesillik. Ben de sikilinca manzaradan, kalenin duvarina oturup Oruc Aruoba okumaya basladim.
Istanbul'dan P.K.Dick magneti bulup aldim, buzdolabimin ustunde bir adet PKD var, bana bakiyor. Bleda anlamayanlara babam iste dersin diyegeyik yapti :)
Neyse ben ic bayici bu postumu az biraz bitireyim bari, Anovalar size, data analizleri bana girsin sevgili okur.

Hiç yorum yok: