30 Aralık 2009 Çarşamba

9988

Şaşkın ben, yönetmeliğe göre düşündüğümden erken mezun olabileceğimi keşfettim. Ben bu gazla başka bölümden gelip en erken mezun olan insan olurum :)
Bilgisayarımda 3 gündür koşan kodda bir adımı unuttuğumu keşfetmemle dünyam başıma yıkıldı. Mühendisin tembeli makbuldür, unutkanı değil.
Bu dönem geriye 1 proje teslimi, 3 final kaldı. Tabii tezle ilgili uğraşmalar ve yukarıda bahsi geçen program üzerine uğraşmalar da cabası. (ikisinin de cevabı Matlab'ı neden seviyoruz adlı şaheserim)
Yavaştan doktora araştırmalarına başladım.(Aslında daha hızlı da davranabilirim , zira son başvuru tarihi önemli bir şey)
Makale okumak ve 'acaba şöyle bir şey yapılmış mı' diye düşünmek dışında, "do androids dream of electric sheep?" okuyorum. Canım Philip K. Dick, cicim Philip K. Dick. Kitaplığımda en çok kitabı bulunan yazar kendisi.
Kendime dipnot: Mihrimah'ta sıcak şarap içme, sirke tadında.
Kendime dipnot 2: Sakızlı votka çirkin bişey(neden ve nasıl olduğu konusunda bir fikrim yok ama bir an tıraş losyonu içiyormuşum hissine kapıldım)
Şimdilik bu kadar, iyi yıllar efenim, şimdiden...

Hiç yorum yok: