28 Temmuz 2009 Salı

9994

geçen hafta istanbula döndüm. İstanbul'un tek sevdiğim yanı, İzmir'den serin olması. İzmir'in üstüne öyle iyi geliyor ki geceleri üşüyorum bile:)
Sanırım tez konumu seçerken "nasıl bir konu seçsem de kendimi maksimum düzeyde salak hissetsem" diye kasmışım. Daha bağışıklık sistemini okuyorum baştan, yüzümdeki "hıııııı" ifadelerinin ardı arkası kesilmiyor. Neyse canım, zevkli yine de. İstediğim bir şeylerle uğraşıyorum.
Bu arada lisansta yapılan bitirme ödevine /projesine tez diyenlere lafım, tez değil o, lisedeki dönem ödevi gibi, bildin mi? Akademik anlamda (neredeyse) hiç bir anlamı yok. geneldünyagörmüşlük101 ders notlarımıza ekleyelim bunu da, belki birine faydamız olur.
Ben B hücreleri ile T hücreleri arasındaki macerama geri döneyim. Bu arada bir kaç küçük programcık(!) planımız var, korkuyorum kod yazmayı unutucam diye :) Saçma işler peşindeyim efenim evet, ama bir işe girip çalışmaktansa yüksek lisans yapıp yurtdışına kaçmak ve biliminsanı olmak derdim. saçma işlerle hayatımı devam ettirebilirsem ne mutlu.
Bu yazıyı yıllarca aynı sıralarda okumamıza rağmen şu anda eline benden çok para geçiyor diye kendini üstün gören/ bana acır gözlerle bakan, işin komiği şu anki durumun benim tercihim olduğunu anlamayan arkadaşlarıma, niye böyle bir şey 'tercih' etmiş olacağını bir türlü kafası almayan tüm insanlığa hediye ediyorum.

2 yorum:

sfk dedi ki...

benim derdim de bu..ama yüksek lisansla olmuyor işte baştan lisans okumam gerekecek nası yapcam bilmiom henüz, ama olacak bi şekilde diyince acıyan gözlerle bakanlarla karşılasmıyor değilm bu yazı çok manidar oldu benim için de :D ya ben de tez diorum o olaya ,alakası yok da öle diyince daa cok gaza geliom :D:D

ısırganotu dedi ki...

ya önemli olan gaza gelmek zaten :) benim lafım master-doktora teziyle lisanstaki bitirme ödevini karşılaştırıp da sidik yarıştıran çok sevgideğer arkadaşlarıma. E tabii okuldan okula göre de değişiyor içerik. Bİr de ben her şeyi sidik yarıştırma haline getiren insanlarla dolu okullarda nulundum hep- sidik yarıştırma müessesesi :)