10 Ağustos 2009 Pazartesi

kitap atölyem

şimdi hani ben Sartre'ın Özgürlüğün Yolları üçlemesini okuyacaktım ya, hani Akıl Çağı'nı daha önce okumuştum ama serinin diğer kitaplarını yakın bir zamanda okumak isteyince ilk kitabı hatırlamadığımdan tekrar okudum, işte o kitap bitti ama ben yine ikinci kitaba devam etmek yerine bir süre tembellik yapıp hiç bir şey okumadım, şimdi de başka şeyler okuyorum. Bugün şans eseri okurken yarım kalan ve arasında kalem bıraktığım bir küçük iskender kitabı gördüm kitaplığımda. Pek çok yerini çizmişim, bakınırken keyif aldım. Başk bir Küçük İskender kitabını n kurcalarken içinden iki eski sınavım çıktı :) Neyse demem o ki, sanırım ben sartre üçlemesini ardarda okuyamayacağım. Gaza gelmem gerekiyor. Gerçi gaza gelme potansiyelimi ders çalışmaya çalışmak için harcıyorum. Neyse, ben biraz Küçük İskender okuyayım. Kitabın içine tarih ve yer yazmamışım, kızdım kendime. Ama içinde arkasına yazı yazdığım bir alışveriş fişi buldum, tarih 3 mart 2007. Hadi bakalım.

4 yorum:

Damlo dedi ki...

sartre'nin ard arda üç kitabını okursan bence bu büyük bi başarı olarak tarihe geçer. bence arada es vermen ruh sağlığın için yerinde olacaktır.
ben de küçük iskenderin bi kitabını buldum, 666, araları ben de çiziktirmişim 2003 mü ne. amanın dedim.

ısırganotu dedi ki...

ya ara verince de kalıyor işte, o yüzden gaza gelmiştim ben. Küçük İskender okumayı pek severim ben :)İyidir Küçük İskender, dehşete düşürür.

Damlo dedi ki...

ben eskiden severdim şimdi pek haz almıorum açıkcası. biraz şişirme bunalım gibi gelior, herkes bilinçli okuyucu değil. toplum (gençler) çbk etkilenior bazen. seni tenzih ediorum bu toplumdan =)

William Wren dedi ki...

hello pleased to meet you