1 Nisan 2013 Pazartesi

Gün game of thrones günüdür

Bugün tatilin son günü. aslinda 4 gün olan paskalya tatili, benim hasta olmamla mecburi oarak 6 güne cikti benim icin. 6 gündür evde yatmak benim icin cok büyük bir sey oldugundan (ki noel tatilinde 2 hafta boyunca labda kimse olmamasina ragmen kalkip laba gitmistim), tekrar erken kalkmaya falan alisayim diye bu sabah alarm kurdum. Alarm kurdum dediysem cok erkene degil, 9:30'a. ama saatlerin ileri alinmasiyla da iyice sapsallasan bu bünye dün gece uyumamak üzere kendini programlamisti adeta. Neyse, demem o ki, inanilmaz uykum var, anladigim kadariyla da tam iyilesememisim. Suratimda hala o boktan agri.
Game of thrones yeni sezon basladi dün, simdi Bleda uyansa da izlesek diye bekliyorum :) Böyle kücük avuntular iste benimki de, naparsin. Gönül isterdi ki, paso hasta olmayayim, süper saglikli olayim, tembel olmayayim, param olsun, gezeyim falan.
Dün yine ne varsa eskilerde var tadinda film izlemelerime devam ettim, American Psycho'yu izledim.  Pek de bir bok yokmus acikcasi filmde, hatta sikiciydi bile. Sonu da önceden anlasiliyor zaten.
Ben biraz daha uyanmaya calisayim bari.

Hiç yorum yok: