6 Kasım 2012 Salı

Tarihte bir ilk

Dun ilk kez Ingilizce yazdifgim maile Almanca cevap veren bir unversite calisanina kizmadim. Evet, oluyorum yavas yavas :)
Bir de az once soyle bir blog kesfettim, bana cok eglenceli geldi:
http://collectivelyunconscious.wordpress.com/
Bir de yemek yapma isini biraz abarttim sanirsam, haftaici yemek uzere pazar gunu humus ve kucuk lavasciklar yaptim - bu arada blenderim ve oklavam yok, ikisi de biraz ilginc ve zor oldu yani aslinda. Baska yemekler de yaptim, su her zaman yaptigim yogurtlu havuc ezmesi tadindaki seyi soya yogurduyla yaptim, soya yogurdu yogurt yerine krema gibi oldugundan eksilik vermek icin de limon siktim biraz., bir de degisik tatlar modunda ceviz kattim. Bence super bir meze oldu. Neyse, haftasonu aldigim zeytinli tofuyu deneyeyim bir ara, eminim guzeldir :)
biraz mutfak esyasi almam gerekiyor olabilir, ama gecerli bir pasaportum olmadan trene binmek ve baska yerlere (misal ikeaya ) gitmek istemiyorum. Bugun Amerikadan doneli 17 gun olmus, yani sadece 17 gundur Tubingendeyim ve bugun bir anda bastilar, o ic sikintisi yine... Ama gecti neyse ki...
Neyse ben Pearl Jam esliginde 3D modelleme konusundaki tutoriali okumaya doneyim. Sebebini ne sen sor, ne de ben soyleyeyim, yeni deney tasarimlari icin grafikerlik oynamaca :D

Hiç yorum yok: