3 Ekim 2012 Çarşamba

Baby, love will come through it's just waiting for you

Gunlerden carsamba,  ofisteyim. Gunun anlam ve onemi alman bilmemnesi oldugundan aslinda resmi tatil olmasi, yine de hemen hemen tum ofisin burada olmasi, hatta birinin gelmiyor musun diye bana mail atmis olmasi. SAAANAAANEEEE diye bogurmek istedim kendisine, onun yerine gelince yari-kibarca ne oldu biri beni mi sordu dedim kendisine.
Garip bir gun var disarida, sikintili ve sicagimsi ve sogugumsu. Ya da hasta oldugumdan bana oyle geliyor olabilir tabii. Evet bildin, yine hasta oldum ben. o yuzden de uzunca uyudum bugun sicak yatagimda, sicak kedimle beraber. kendisine yatagin ustunde yer yaptim disari bakabilmesi icin, yatagi pencere kenarina yaslayip uzerine yuksek olmasi icin bavul koyup uzerine de yun hirka serdim, gitti ustunde uyumaya basladi saskin salak :)
Neyse konu basligimiz, kahve yapmaktan dondugumde radyoda calan Travis sarkisindan gelmekte, bir donem bu sarkiyi ne kadar ne kadar ne kadar cok severdim onu dusundum.
Yapmam gereken cok ve sacma isler oldugu icin huysuzum bugun. Deneyi ben tasarlayip yaptim iste, analizini de yaptim. Gorsellestirmeyi baskasi yapsa olmaz mi. poff poster hazirlamaya giris vol. 1113. Neyse yarisi hazir posterin zaten, bosa soyleniyorum aslinda.
Hadi ben posterime geri doneyim, sarki da bitti zaten.

Hiç yorum yok: