3 Haziran 2010 Perşembe

senden benden bizden...

İki gün önce i.k.e.a. evimizin her şeyi dedim, onlar da bugün öğleden sonra eşyalarımı getirecekler. Şansımın yaver gittiği nadir anlardan biriydi, yıllardır fırsat köşesinde çerçöpten başka bir şey görmeyen ben, kanepe buldum. Bakalım, yerleşince fotoları koyarım belki. Bir de k.o.ç.t.a.ş.'a gidip evimi çok sevmem gerekli :) Sonunda pes edip matkap falan satın alacağım sanırım. Bir de bir monitör beğendim gibi, onu da bugün alırım belki.
Yarın finalim var, tabii hoca lütfederse. Kafasından pazartesiye ertelemeye karar vermediyse falan. Ben de yarın akşam için İzmir'e gidiş bileti aldım, salı sabahına da dönüş bileti. Özledim İzmir'i ve yine gidemezsem delireceğim. 
Neyse, bir aksilik çıkmazsa evim süper olacak, ben haftasonumu İzmir'de geçireceğim, haftaya perşembe de gidip "Punk Rock" izleyeceğim. Bir ara Mofuyu vete götürmem ve kısırlaştırmam gerekiyor gibi şeyler de var tabii.

Hiç yorum yok: