18 Nisan 2005 Pazartesi

Unutkanlık işte

Babamlarla konuşmak için telsim kullanıyorum (cep partner kullanıyoruz)
İşte ben kontör yüklemeyi unutmuşum, telefon geçici olarak kapanmış(e insanın 3 hattı olunca unutuyo cidden)
neyse o değil, babam çaldırıyo, hattı değiştirip bekliyorum, aramıyo diye kızıyorum(bir kaç kez oldu bu)
En sonunda hattı da değiştirmeden evden aradım "e arasan ya seni bekliyom " diye, o da söyledi işte geçici olarak kapalı kontör al dedi.
Tamam dedim ama 4-5 gün geçti yok. Neyse artık Cuma konuştuk cmt alcam diye. Eve gelirken gazete alırken kontörü aldım, ama cüzdana koydum eve gidince yüklerim diye. Sonra babam aradı, meşgule aldım, suçluyum diye ben evden aradım diyorum ki" ya baba walla metrodan indiğimde aklımdaydı, yoldan alayım dedim ama unutmuşum, yarın alırım artık." Konuştuk.Ertesi gün cüzdanı açıp kontörü görene dek aklıma gelmedi. Sonra arayıp anlattığımda da koptu tabii...Pes dedim kendime...ii ki gidip bir daha kontör almadım ama onu da unuturdum zaten...

Hiç yorum yok: