31 Aralık 2013 Salı

bu da yilin son postu olsun

bir süredir epey depresifim, düsününce pek de iyi bir yil gecirmisim gibi hissetmiyorum kendimi.
Bir de her zamanki gibi hasta oldum- soguk alginligiyla karisik sinüzit sanirim. Bir yilbasini daha evde pijamalarla gecirdigimi buraya not düsmek istedim.  Bünyeyi ne kadar strese sokuyorsak, dinlenince sapitan bir bagisiklik sistemi yaratmis bulunmaktayiz. Noel haftasi diye dinlenince hasta olmak.

neyse efenim yeni yil yeni yil yeni yil yeni yil siizlereee kutlu olsun, yeni yil yeni yil yeni yil yeni yil biiizlere mutlu olsun diyorum size, tahminimce yanlis yazdim ama anladiniz iste. bir de hic copy paste yapmadim, aferin bana.

kafamda cok cilginli yeni yilda yapmak istedigim seyler listesi, yilin sarkilari listeleri falan var ama halsizim. bir de ocak sonunda izmire gidecegim, bakalim tam 1 yil aradan sonra türkiyeye gitmek ne kadar sürreel gelecek bu zavalli bünyeye.

yeni yilda daha cok mutlu olmak, zamanimi daha iyi kullanmak istiyorum. Resmen bir yili tembellikle gecirdim ya da ben öyle hissediyorum en azindan.

hadi herkese yilbasi hediyesi olarak siber-sarilma hediye ediyorum- karsilik beklemeden. belki hep beraber daha iyi hissederiz.

Hiç yorum yok: