7 Aralık 2011 Çarşamba

Biz burada (gercekten) bilim (mi) yapiyoruz Sinyorita! (?)

Ayni datayi onbes milyon kere analiz edince ve bu daha baslangic olunca, daha gercek gercek deneylere bile baslamamis olunca, gecen yaz tatil yapmamis olunca ve burada hava bok gibi ve gunduzler kisa olunca, esasen son n yildir (burada n'i hesaplayamayacagim sevgili okur, tembellige alisma kendi deney dizaynin icin kendi parametreni kendin hesaplayiverirsin sen, aslansin ve de kaplansin) tatil yapmamis olunca

COOK SIKILDIM BEEEEN.
Bi de cok anlamsiz filmler izliyorum bu aralar. Misal bkz. Bridesmaids. aman Yarabbim o ne anlamsiz ve de bir o kadar uzun ve cirkin kadinlarla dolu bir filmdir oyle.

Ya da dun Deadheads izledim, konsept ilginc akli basinda kalmis zombie konsepti ama olamamis. Zaten IMDBlerde 5.1 almasindan belli idi, degil mi?
Bir de Almanca cocuk kitabi okumaya calistim olmuyore, sicti yani benim kelime hazinem. Daha cook yolum var.
Bir de 9gaglere gelesin ey okur olur mu?
Iste olmasaydim beyin scani screenshot alirdim, sana da gosterirdim okur ama baska zamana,
Zaten aksam Almanca kursum var, mecburen onu bekleyecegim.
Bir de cikolata festivaline gittim pek bir bok yoktu, soyleyeyim yani. Haberin olsun.

Hiç yorum yok: