25 Nisan 2010 Pazar

envy

Geçen gün Envy adında bir kokteyl içtik, resmen sayıklıyoruz. Gerçekten de Envy imiş kendisi:) içinde Cardinal Melon, Archers Schnapps, Fındık Likörü ve Lime Juice var. Tam tarifini bilenler bir zahmet buraya çiziktirebilirler mi?
Tam zamanlı çalışıyor olmak sıkıcı iş, her ne kadar işim rahat sayılabilecek bir iş olsa da. Bir de aynı labda çalıştığım insanlar B.nin tabiri ile "antisosyal". Kendisi İskoçyalardaki labında bulunduğu ortamdan bahsettiğinde hak veriyorum bu tespitine.
Sunum hazırlamam gerekiyor. Sunum konum Panik Atak. Evet sayın seyirciler, bilgisayar, moleküler biyoloji, genetik falan bitti şimdi de davranış bilimleri ve psikiyatriye el attık. Bakalım ortaya ne çıkacak.
Bir de sanırsam ev arıyorum, hadi bakalım.
Çok büyük gezme planları yapıyorum bu yaz için. Madem çalışıyoruz, her haftasonu gezmek hakkımız değil mi? Tezim de yalan olmazsa(şu anda elimdeki veriler komple yalan olacak sanırım) değmeyin keyfime.
Bir de son olarak "Beyaz Zenciler" okudum. Bence tespitleri çok yerinde bir kitaptı. Baştan uyarı: uyuşturucu fobiniz var ise okumayınız efenim.
Şimdi ise bir ayıbımı gidereceğim, şimdiye kadar okumadığım "Kendine ait bir oda(Virginia Woolf)"yı okuyacağım. B der ki İngilizcesi türkçesinden daha başarılı, ama ben Türkçesini okuyacağım. Olsun.

Hiç yorum yok: