15 Şubat 2009 Pazar

haberler...

Uzun zaman olmuş yazmayalı. Bu arada neler yaptım kısaca anlatayım.
Öncelikle (sonunda) mezun oldum. Mesleğini yapmaya pek niyeti olmayan bir bilgisayar mühendisiyim de diyebilirim tabii. Sonunda bitti yani :)
Sonra da "Moleküler biyoloji,genetik ve biyoteknoloji" programında yüksek lisansa başladım. Bilimsel hazırlık okutulmadığından, hayatımda hiç görmediğim derslerin "advanced" sıfatı almış olanlarıyla uğraşırken buldum kendimi. Gerçi henüz iki hafta oldu dersler başlayalı, bakalım zaman ne gösterir(Çok kaderci bir yaklaşım olmuş, oysa hiç hoşlanmam ben kaderci yaklaşımdan.Sadece tembellik benimkisi, açıklamaya üşenmek düşündüklerini).
Son iki haftamı da insanların ne işin var burada sorularını yanıtlayarak geçirdim.
Bir de Ulaştırma Mühendisliğine ait bir Tübitak projesinde çalışmaya başladım. Evet, yükseğe kaydımı yaptırdıktan bir gün sonra Tübitak bursiyeri oldum :)
Moleküler biyoloji ve Genetik dersleri yanında Biyomedikal Mühendisliği bölümünden bir ders alıyorum.
Okul dışında pek bir şey yapmıyorum yani bu aralar. Bol bol dizi izliyorum, dışarı çıkmadığım için sıkıldım bir de... Hava da bozdu zaten. Püff...
Bu arada 3 günlüğüne de olsa İzmir'e kaçabildim. İyi geldi tabii.
Şu anda can sıkıntısından periyodik olarak miyavlayarak evi turlayan kedimin klavyemin üzerinden bir daha geçmesini beklemeden bu yazıyı bitirmeye karar verdim. Zaten çok başım ağrıyor.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle efenim.

Hiç yorum yok: