21 Şubat 2007 Çarşamba

deli cevatla konuşmalar...

-pişt benjamin napıon?
-İyidir cewatım dersteyim sen naparsın?
-çook sıkıldım derslerden benjamin.hadi kol saati desenli dişi hint keneviri yetiştirme işine girelim.
-Bence erpen+2, 60 değil 62.
-erpenle dişi hint kenevirini çiftleştirsek çocukları olur mu benj?
-denemek lazım, tam mevsimi, ama yakalanırsak askeri ceza mahkemelerinde yargı yolu gözükür.
-hububat fiyatlarını etkiler mi bu mahkemeler?
-Daha istanbul menkul hububat korsesine sormak lazım
-evrensel hububat dağıtımı konusunu açmayalım ama
-hayatta en hakiki hububat pirinçtir.
-Pişt çinliler duymasın:-) Bu arada kusulabilir şarj aleti yapılsın
-Bunun fizibilite raporunu biritni sipirstan isterim.
-o olmaz-o doğurulabilir şarj aletlerinde uzman
-Aleksandır bana tapirimi getir.
-Bana da mpeg encoder desenli kyoto röbdaşambrımı getir.
-Oha artık dido. Bu kadar da çıldırabileceğini tahmin etmemiştim.Kırıldım.
-yapıştırsak iadesi olmaz mı?
-iade-i ziyaret, şampiyon voltran
-Pes
-benden de:-)

Hiç yorum yok: